Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantservice door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice behandelen de klacht en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: 

Zomerliefdeshop | Tappersweg 10G | 2031ET | Haarlem | 020-2628800 | info@zomerliefdeshop.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij beantwoorden uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst, mocht de behandeling meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar weekendwebshop (Zomerliefdeshop is een onderdeel van Weekendwebshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).